Salihli Çapaklı’daki biyogaz tesisi protestosuna jandarma müdahale etti: Köylüler gözaltına alındı

Manisa’nın Salihli ilçesi Çapaklı Mahallesi’ne yapılmak istenen biyogaz enerji santraline karşı köylülerin eylemleri devam ediyor. Mahkemenin devam etmesine karşın çalışmalarını sürdürmek isteyen şirket, yol yapmaya başladı. Bu durum üzerine yolu kapatan köylülere jandarma müdahale etti.

Çıkan arbedede bazı köylüler gözaltına alındı. Gözaltına alınanlar daha sonra serbest bırakıldı.

Santrali Ege Biyogaz Elektrik Üretim A.Ş. yapıyor. Köylüler, bölgenin son derece verimli tarım alanlarına sahip olduğunu belirterek projenin iptali için dava açtı.

Medyascope'u destekle. Medyascope'a abone ol.

Medyascope’u senin desteğin ayakta tutuyor. Hiçbir patronun, siyasi çıkarın güdümünde değiliz; hangi haberi yapacağımıza biz karar veriyoruz. Tıklanma uğruna değil, kamu yararına çalışıyoruz. Bağımsız gazeteciliğin sürmesi, sitenin açık kalması ve herkesin doğru bilgiye erişebilmesi senin desteğinle mümkün.

Paylaş