İzmir’de restoran işletmecilerinin normalleşme sürecinden beklentileri neler? – “Restoranların yarısı gizli batık”

Cumhurbaşkanlığı Kabinesi toplantısında bu akşam (31 Mayıs), normalleşme sürecine ilişkin yeni kararların alınması bekleniyor. Koronavirüs salgını için alınan tedbirler kapsamında restoranlar, bir yılı aşkın süredir tam olarak iş yapamıyor. Restoran sahipleri normalleşme süreci hakkında ne düşünüyor, beklentileri neler? İzmir’deki restoran işletmecileriyle konuştuk. 

Medyascope'u destekle. Medyascope'a abone ol.

Medyascope’u senin desteğin ayakta tutuyor. Hiçbir patronun, siyasi çıkarın güdümünde değiliz; hangi haberi yapacağımıza biz karar veriyoruz. Tıklanma uğruna değil, kamu yararına çalışıyoruz. Bağımsız gazeteciliğin sürmesi, sitenin açık kalması ve herkesin doğru bilgiye erişebilmesi senin desteğinle mümkün.

Paylaş