“Yeni normalde” çalışma hayatı (8): “Birçok esnaf gibi ben de kepenk indireceğim”

Medyascope’un koronavirüs salgınının çalışma yaşamına etkilerini ele aldığı “Yeni Normalde Çalışma Hayatı”nın sekizinci bölümünde, İstanbul Kadıköy’de küçük bir tost dükkânı sahibi olan Köksal Çalışkan vardı.

Çalışkan dükkânı geçen ekim ayında açtı. Koronavirüs salgını öncesinde kendine yetecek kazancı sağlayabilen Çalışkan’ın işleri, salgın nedeniyle durdu. Dükkânı üç ay kapalı kalan Çalışkan, eşinin aldığı maaş sayesinde ayakta durabildi. Haziran itibarıyla dükkânını açan Çalışkan, müşteri olmadığı için işyerini önümüzdeki hafta kapatma kararı aldı.  

Çalışkan, salgının başlamasıyla birlikte yaşadıklarını Ufuk Çeri’ye anlattı.

Medyascope'u destekle. Medyascope'a abone ol.

Medyascope’u senin desteğin ayakta tutuyor. Hiçbir patronun, siyasi çıkarın güdümünde değiliz; hangi haberi yapacağımıza biz karar veriyoruz. Tıklanma uğruna değil, kamu yararına çalışıyoruz. Bağımsız gazeteciliğin sürmesi, sitenin açık kalması ve herkesin doğru bilgiye erişebilmesi senin desteğinle mümkün.

Paylaş